لواشک
خانه / لواشک / خرید عمده لواشک بسته بندی در ایران

خرید عمده لواشک بسته بندی در ایران

خرید عمده لواشک بسته بندی در کارخانه های معتبر و فعال در ایران که در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، تبریز، بروجرد و… فعالیت دارند صورت می گیرد. شرایط مناسب و آسانی در راستای راحتی مشتریان عزیز فراهم گشته تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را در حجم دلخواه به صورت عمده خریداری نمایند. خرید عمده و مستقیم از کارخانه از نظر مالی و زمانی بسیار به نفع مشتریان خواهد بود.

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک بسته بندی

لواشک بسته بندی، لواشکی است که پس از تولید در بسته بندی های مختلف و متنوع قرار می گیرد و می توان آن ها پس از تولید، مستقیما از کارخانه به صورت عمده خریداری کرد. این بسته بندی ها دارای طرح های بسیار بی نظیری هستند که با اکثر سلیقه های افراد مطابقت می کند. از انواع لواشک بسته بندی می توان موارد زیر را نام برد.

  1. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  2. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  3. لواشک کیمی
  4. لواشک کبابی
  5. لواشک ورقه ای بزرگ
  6. لواشک ورقه ای کوچک
  7. لواشک ورقه ای متوسط
  8. لواشک لوله ای یک قلو
  9. لواشک لوله ای دو قلو
  10. لواشک لوله ای سه قلو
  11. لواشک طرح سیب
  12. لواشک طرح انار

خرید عمده لواشک

طرح های نام برده شده، در بسته بندی های متالایز یا شفاف قرار می گیرند.

لواشک های بسته بندی از نظر طعم، شامل لواشک خرما یا لواشک میوه ای می باشند.

لواشک خرما که ماده اولیه آن پوره خرما می باشد، نسبت به انواع دیگر نازک تر بوده و بسیار ارزان تر می باشد. از طرف دیگر، لواشک میوه ای که ماده اولیه آن پوره سیب است، ماندگاری بالاتری داشته و در برابر فاسد شدن و خشکی بسیار مقاوم می باشد.

خرید عمده لواشک

خرید و فروش عمده لواشک بسته بندی در ایران

ایران یکی از کشورهایی است که تولیدکنندگان بنام و بزرگ لواشک و ترشک در آن فعالیت دارند و محصولاتی بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می کنند. این محصولات علاوه بر فروش داخلی، به  صورت عمده به دیگر کشورها نیز عرضه می گردند. خرید و فروش عمده انواع لواشک بسته بندی و کیلویی از کارخانه تولید کننده آن ها صورت می گیرد.
این محصولات تحت نظارت وزارت بهداشت، در شرایطی کاملا بهداشتی و مورد قبول به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت هستند. علاوه بر آن بر روی تمام محصولات نشان استاندارد، نشان سلامت و پروانه تولید درج شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021