لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک به صورت آنلاین

فروش لواشک به صورت آنلاین

فروش لواشک به صورت آنلاین و اینترنتی یکی از امکاناتی است که کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار داده تا راحت تر بتوانند خرید خود را انجام دهند. لواشک در 15 طرح مختلف به تولید می رسد که تمامی آنها دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند. فروش لواشک به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می گیرد.

لواشک

کارخانه لواشک به عنوان یک واحد تولیدی بزرگ در آذربایجان شرقی، انواع لواشک، ترشک، تافی ترش و آلوچه فرآوری شده را به صورت فله و بسته بندی های مختلف به بازار ترشیجات عرضه می کند. کارخانه در حال حاضر 15 نوع لواشک بسته بندی، 3 نوع آلوچه فرآوری شده، 2 نمونه تافی ترش و بیش از 5 طعم ترشک را به تولید انبوه رسانده رسانده است. ضمن اینکه این مجموعه نیاز و سفارش مشتری را در اولویت کار خود قرار داده و بنا به درخواست مشتریان خود طعم و نوع بسته بندی را تغییر می دهد.

فروش لواشک

فروش لواشک و اعطای نمایندگی این محصول ویژه برای عمده فروشانی که تمایل به همکاری دارند در سراسر ایران وجود دارد. عمده فروشان و توزیع کنندگان در شهرهای مختلف ایران می توانند محصولات  زیر را به صورت مستقیم از کارخانه خرید نمایند.

  1. لواشک شیره دار 1000 فروش
  2. لواشک چماقی 500 فروش
  3. لواشک پستونکی 500 فروش
  4. لواشک شلاقی 200 فروش
  5. لواشک شلاقی 500 فروش
  6. لواشک موبایلی 500 فروش
  7. لواشک موبایلی 1000 فروش
  8. لواشک نی دار 500 فروش
  9. لواشک رولی 500 فروش
  10. لواشک بستنی 500 فروش
  11. لواشک دو قلو 500 فروش
  12. لواشک یخمکی 500 فروش

فروش آنلاین لواشک و ترشک

همان طور که می دانید زندگی جوامع امروزی به اینترنت گره خورده است و حتی جای خود را در امر خرید و فروش باز کرده است و باعث آسان شدن و کاهش هزینه های سفر در کار تجارت شده است، از این رو کارخانه لواشک با در نظر گرفتن فروش آنلاین لواشک و دیگر محصولات سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. تمامی خریداران می توانند از روش های آنلاین و اینترنتی برای اطلاع از لیست قیمت و کاتالوگ محصولات استفاده نمایند.

معرفی دیگر محصولات

محصولات دیگری که می توانید از این مجموعه بزرگ تهیه کنید، انواع ترشک و آلوچه فرآوری شده و تافی ترش می باشند. محصولاتی که در ادامه ذکر می شوند به صورت فله و بسته بندی تولید می شوند و از بهترین خشکبار موجود در بازار در تولید آنها استفاده می شود.

  • ترشک برگه زردآلو
  • ترشک زردآلو دانه دار
  • ترشک زغال اخته
  • ترشک آلبالو
  • ترشک آلوچه
  • آلوچه سسی متالایز
  • تافی ترش میوه ای
  • تافی ترش مایع
مطالعه موردی
  1. بنا به سفارش و در خواست مشتری طعم های ترشک اضافه می گردند.
  2. پت های 5 کیلوگرمی و 13 کیلوگرمی برای انواع ترشک در نظر گرفته شده است.
  3. آلوچه سسی به دلیل نوع بسته بندی فقط در صورت سفارش تولید می شوند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021